| GENEL |
| 3G Bant |
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 /1700 – HSDPA 900 / 1900 / 2100 /1700 |
| 2G Bant |
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 |
| Duyurulma |
2010, Eylül |
| Çıkış Tarihi |
Piyasada |
|
| BOYUT |
| Ağırlık |
131 g. |
| Telefon Boyutu |
103.8 x 52.5 x 13.9 mm, 65 cc |
|
| GÖRÜNTÜ |
| Ekran Ölçüleri |
360 x 640 piksel, 3.2 inç |
| Renk Derinliği |
16M |
| Ekran Tipi |
AMOLED kapasitif dokunmatik |
|
Nokia -ClearBlack- ekran |
|
Proximity sensor for auto turn-off |
|
Accelerometer sensor for UI auto-rotate |
|
| ZİL SESİ |
| Titreşim |
Var |
| Melodi Tipi |
MP3 ringtones |
|
3.5 mm audio jack |
|
| ÖZELLİKLER |
| Bas-Konuş |
Yok |
| WAP |
Var |
| İşletim Sistemi |
Symbian^3 OS |
| Mesajlaşma |
SMS, MMS, E-Posta, IM |
| Oyun |
Var |
| Kamera |
8 MP, 3264 x 2448 piksel, fixed focus, çift LED flaş, geo-tagging, yüz tanıma, video 720@25fps, video stabilization, ikinci VGA kamera |
| Renk Seçenekleri |
Gümüş, Siyah |
| HTML Tarayıcı |
Var |
| Java |
MIDP 2.1 |
| PIM |
Yok |
|
| HAFIZA |
| Hafıza Kartı |
microSD, maks. 32GB, 2GB kart dahil |
| Dahili Bellek |
340 MB, 256 MB RAM |
|
CPU: ARM 11 680 MHz işlemci, 3D Graphics HW accelerator |
|
| VERİ TRANSFERİ |
| GPRS |
Var |
| HSCSD |
Var |
| EDGE |
Var |
| 3G |
Var |
| WLAN |
Var |
| USB |
Var |
| Kızılötesi |
Yok |
| Bluetooth |
Var |
| Pop |
Yok |
|
| MULTİMEDYA |
| MP3 Çalar |
Var |
| FM Radyo |
Var |
|
Dijital Pusula |
|
TV çıkışı |
|
SNS integration |
|
WebTV |
|
MP4/WMV/H.264/H.263 player |
|
Döküman Görüntüleme (Word, Excel, PowerPoint, PDF) |
|
Flash Lite 4.0 |
|
| PİL |
| Pil Tipi |
Standart Pil, Li-Ion 1050 mAh (BL-5CT) |
| Bekleme Süresi |
Maks. 408 saat (2G), maks. 372 saat (3G) |
| Konuşma Süresi |
Maks. 11 saat 30 dak. (2G), maks. 4 saat 30 dak. (3G) |
|
| EK ÖZELLİKLER |
| GPS |
Var |
| Ses Kaydı |
Var |
| Adres Defteri |
Var |
| Alarm |
Var |
| Ajanda |
Var |
| Sesli Arama |
Yok |
| Eller Serbest |
Var |
| Saat |
Var |
| T9 |
Var |
|
editör bey bu telefonun sıfırı piyasada varmı ? vecok saglam diyolar dogrumu
sıfırı yok, en azından distribütör satışı yok. darbe almadığı sürece evet pek sorun çıkarıyorlar.